1.15.2009

κάλεσέ με να περάσω στο στόμα σου τη νύχτα – μέσα του
πρόσταξέ με να χορέψω ξυπόλυτη τη νύχτα – δίπλα σου
άφησέ με να λύσω τα μαλλιά μου τη νύχτα – πάνω σου

κάλεσε με
πρόσταξε με - τη νύχτα,
που αργώ να φτάσω σπίτι σου γιατί χαζεύω τα φώτα στους δρόμους

άφησε με - την επόμενη νύχτα
που μπορώ και φτάνω γρήγορα στο δικό μου

(για να γίνω φύλακας όλων των οριζόντων σου, τη μέρα
- χωρίς να μου το ανταποδώσεις)

----------------------------------------------------------------

άφησέ με να περάσω στο δέρμα σου τη νύχτα – μέσα του
πρόσταξέ με να κατέβω από εκεί – πάνω σου
κάλεσε με να χορέψω ξυπόλητη
με τα μαλλιά να πέφτουν στα μάτια
χωρίς να φαίνονται τα χείλη αλλά
να υποτίθεται ότι… - δίπλα σου

κάλεσε με
πρόσταξε με - τη νύχτα,
όταν μικρά φώτα σε σκοτεινά δωμάτια με ζαλίζουν

άφησε με - την επόμενη νύχτα
όταν τα δικά μου φώτα στα δικά μου σκοτάδια θα με λούζουν

( για να γίνω τραγούδι στα μάτια σου, τη μέρα
– να μου το δώσεις πίσω )






γιατί τα χείλη και το δέρμα θυμούνται
τις ώρες που ανεβαίνουν τραγουδώντας



(εγώ τα χάδια και τα φιλιά θα τα μπορώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: